15 Haziran 2024 Cumartesi

Redmi note 12 pro/plus 5g (Ruby) Android 13 Twrp ve root

 

 

 

 

 

 

 

 

Selam arkadaşlar

Bugün dirençli, twrp yüklü ve rootlu olan Ruby plus cihazıma onca verinin kaybolma riskini göze alarak miflash ile save User data seçilerek aynı sürümün Android 13 versiyonunu yükledim ve çökmedi sorunsuz açıldı ancak doğal olarak boot.img yenilendiği için root silindi. Android 13e yükseldiği için önceki konumdaki  android 12 içindi ve twrp ile rootun cihazın çökmesine sebep olacağından yeni arayışa girdim ve fazla aramadan buradaki videoya denk geldim. Twrp ve root yüklendi. Advanced kısmında kernel de var ancak cesaret edip onu denemedim.

Buradan indirebilirsiniz. Nasıl yapıldığını bilmiyorsanız videoyu izleyebilirsiniz.

Adımlar :

Redmi note 12 pro 5g ve plus Miui 14 Android 13 içindir ve sorumluluk kendinize aittir ben plusda denedim çalışıyor.

Cihazın bootloader kilidinin açık olması şarttır

Zipi klasöre çıkarın

Twrp klasörünü telefona yollayın

Telefonu ses kısma tuşuna basılı tutarak fastboot olarak açın

Bilgisayardan çıkardığınız zip dosyasının içindeki flashA13 çalıştırın (bilgisayarın telefonunuzu görmesi için gerekli driverlarin kurulu olması gerekir)

Twrp açıldığı zaman install seçilip, sağ alttan img seçilir

Sonra telefona yolladığımız twrp klasöründen img seçilip recovery ramdisk olarak seçilir ve yüklenir


ANA EKRANA dönüp reboot kısmından slot a Seçilir ana ekrana tekrar dönülür ve reboot kısmından reboot recovery seçilir.

Twrp tekrar açılacak Advanced kısmından rootunuzu magisk olarak yükleyebilirsiniz. Cihaz boşsa Risk alıp kernel yüklemeyi de deneyebilirsiniz

Hayırlı olsun

Redmi note 12 pro/plus 5g (Ruby) Android 13 Twrp ve root
4/ 5
Oleh